NOVO - AURA ILUMINATOR, TEČNI RUŽEVI I BAZA ZA SENKU + POKLON



Znam da ste svi jedva čekali nove najavljene Aura proizvode i kako biste što pre mogli da se odlučite za kupovinu potrudila sam se da recenziju napišem jako brzo. Kao što znate u ponudi su novi Absolute Matte ruževi (tj. nijanse), tečni hajlajteri, baza za senku i proizvodi za nokte.


ABSOLUTE MATTE (615, 616, 617, 620, 626)


Neću vam predstaviti sve nijanse ali ću dodati slike proizvoda na usnama kasnije, isuviše su ispucale da bih sada to radila i pored toga ne bi ličilo ni na šta. 
Pakovanje je ostalo isto kao i aplikator. Napokon su ubacili potpuno nude nijanse i neke smelije boje. Nisam sigurna da je tekstura ostala ista jer mi se čini da su prošli bili tečniji gde su novi više krem-gelasti. Boje su izvandredne ali ne može se postići boja iz tube bez dva sloja i olovkom kao bazom. Sporije se suše ali i duže traju. Izdržali su 4 sata bez problema a posle hrane i pića su se pokazali jako dobro iako je bilo potrebe za minimalnom popravkom. Manje isušuju no prva verzija. Za tamnije boje će vam trebati olovka u istoj nijansi jer se teško nanose ravnomerno. Iz tog razloga vam predlažem da sve tamne nijanse nanosite četkicom i drugi sloj ne mažete već utapkavate. (Hvala Šljokice!). Cena je ostala ista i već ih možete naći u svim drogerijama koje drže AURA kozmetiku.




Oduševljena sam Stop Staring 617 nijansom ali Let's Get Started 619 je boja koju nikad ne bih nosila pa vam je zato poklanjam! Neotvorenu, naravno. Zato nema swatcheva te nijanse no radi reference - za dve nijanse je svetlija od Seven Sins 620). :)






ILLUMINATE ME (Glamglow & Moonlight)


Ovo je možda najbolji drogerijski iluminator ikada (ukoliko iko proizvodi tečne osim L'Oreala). Ja sam dobila nijansu Glamglow koja je prelepa osunčano zlatna nijansa savršena za letnje dane. Moonlight je perlasto svetlo roze nijansa koja će stajati apsolutno svakoj devojci svetlog tena! 

Ono što mi se najviše dopada jeste što se jako lepo ublenda i stopi sa kožom toliko da se ne vidi da imate išta! Jako je tečan i prelepo se meša i sa puderom kako biste postigle svetlucav ten. Želim da pohvalim Auru jer je pakovanje jako kvalitetno. Bočica je staklena sa plastičnom pumpicom koja ispušta proizvod veličine zrna graška. Dobijate 10ml proizvoda i verujem da će dugo trajati. Koža se vidi kroz njega i apsolutno ne izgleda napadno ali se može nadogradjivati.






PRIME ME EYE SHADOW BASE



Bazu za senke sam jedva čekala da probam i prijatno sam se iznenadila. Jako je -retka?- i ima jako slab nude tint koji nestane kad se izblenda. Sadrži vitamin E i time i neguje kapke a kada se osuši kožu ostavi baršunasto mekanom i senke klize preko nje. Definitivno imate moju preporuku za ovaj proizvod! 







Pravila nagradne igre:

Zapratite moj blog na bloglovin'-u (klik OVDE) i u komentar napišite naziv naloga sa kog me pratite!


Da li vam se dopadaju novi proizvodi i planirate li kupovinu?





from Makeup by Ilona http://ift.tt/1PQxWrp

0 commentaires: