MAYBELLINE THE NUDES






Od Novembra ste na policama u Lilly-u i DM-u mogli da vidite ovu lepoticu. Još jedna u nizu nude paleta drogerijskog ranga. Preskočila sam L'Orealovu jer mi se nije svidela pigmentacija ali sam ovu morala da uzmem.

Maybelline The Nudes paleta dolazi u plastičnom pakovanju bez ogledala sa prozirnim poklopcem. Plastika je čvrsta i dobro se zatvara tako da vam se pakovanje ne može otvoriti samo od sebe u torbi.
Sam odabir nijansi je jako dobro odradjen jer možete napraviti puno različitih kombinacija sa ovih 12 senki. Od dnevnih do večernjih lookova. Ja bih lično dodala jednu topliju tamno braon nijansu za pregib umesto neke od ovih svetlijih ali se i sa ovim može solidno raditi. Uz paletu dobijate i sundjerasti aplikator ali ih ja uvek bacim jer im još uvek nisam našla svrhu.


Što se samog kvaliteta tiče, mišljenje mi je jako podeljeno. Na slici swatcheva možete da vidite da je prva nijansa apsolutno providna i ona je jedina zaista razočaravajuća senka u celoj paleti. Matte senke su mekane, ne trune se i lepo se blendaju sa dobrom bazom. Senke sa šimerom su takodje jako dobre ali se trune no s druge strane su pigmentovanije od mat senki. Malo su manje puteraste od mat senki ali se takodje dobro blendaju. Peta nijansa u donjem redu je predivna i kao hajlajter za lice. Trajnost, kao što znate, takodje zavisi i od baze koju koristite tako da možete da očekujete da u proseku proizvod u toku celog dana bude na vašim kapcima. Pigmentacija je dobra, ocenila bih je sa 7/10 ukoliko izuzmemo prvu nijansu. Neke od ovih šimer nijansi su u rangu sa MAC senkama a ostale bih uporedila sa NYX pojedinačnim senkama.



Cena palete je 1299 RSD ali u sam je ja uzela na popustu i koštala je 999 RSD.


Za Maybelline The Nudes paletu imate moju preporuku jer je kvalitetna, kompaktna, laka za koriščenje i pre svega, pristupačna.

/Maybelline The Nudes is a drugstore palette which consists of 12 nude shades, mattes and shimmers. The palette is very versatile and you could easily achieve many different looks. The matte shades are very buttery and easy to blend but the shimmer shades are more powdery so you can expect some fall-out. The first shade is the only disappointment because it's almost translucent but the 5th shade in the 2nd row is an amazing cheek highlighter! It costs around $10 and I definitely recommend it because the quality is good, it's travel friendly and easy to use.



Kako se vama čini?





from By Ilona http://ift.tt/1mgEoPl

0 commentaires: