URBAN DECAY SRBIJA



Posle puno čekanja Urban Decay će napokon biti dostupan u našim Sephora radnjama. Godinama sam ovaj brend kupovala u inostranstvu a za to vreme su naše tržište preplavile fake Naked palete i četkice. Od februara ćete moći da od probate proizvode i vidite ih uživo, prilično sam sigurna da ni kupovini nećete odoleti jer ovako sigurno znate da se radi o originalu. 
Već dugo su neki UD proizvodi must have u mojoj rutini šminkanja a kvalitet nikad nije izostao. Uvek mi je bilo prilično nesigurno naručivanje preko interneta (ne odnosim se na sigrnost informacija već strah od toga da promašim nijansu ili teksturu proizvoda) te mi je mogućnost da sve predivne senke i ruževe isprobam uživo. Na #UDSrbija eventu sam imala priliku da isprobam ceo asortiman i mogu vam reći da se najviše radujem Moondust paleti i Naked skin korektorima koje sam već koristila i volela. 


Ukoliko ste zaljubljenik u proizvode za usne, možete očekivati čak 100 nijansi Vice ruževa u starom ali poboljšanom pakovanju sa izborom od 6 različita finisha (sheer, metallized,cream, comfort matte, mega matte, sheer shimmer). U toku godine nas očekuju i UD tečni ruževi! Za razliku od mnogih većih brendova, Urban decay ne beži od šarenila te će i oni hrabriji naći odgovarajuće nijanse.

Ono što se meni posebno dopalo jesu Glide On 24h olovke za oči. Ja sam dobila nijanse Chaos i Woodstock i obe imaju sitne šljokice u sebi ali su zaista dugotrajne i šljokice ne smetaju ni u vodenoj liniji oka.

Za ljubitelje maskara tu je Perversion u bukvalnom smislu. Čupava i gusta četkica koja je savršena čak i za kratke i retke trepke.



Medju mojim omiljenim proizvodima su Primer Potion i Vice 4 paleta. O Naked paletama vam neću previše pisati jer verujem da već svi znate koliko su svestrane i dobre. Ono što se pokazalo za nijansu kvalitetnije od paleta jesu pojedinačne senke koje možete jako lako izvući iz pakovanja i smestiti u praznu paletu namenjenu za njih.

Da li ste probale neki od ovih kultnih proizvoda?



from By Ilona http://ift.tt/2kbhdZk

0 commentaires: