Essie Bahama Mama (Matte)



Danas pričamo o jednoj Essie lepotici. Moja kolekcija lakova nije velika ali se trudim da kupujem pametno te retko kad posežem za onim minijaturnim lakovima od 50 dinara. Kupujem isključivo boje za koje znam da će se često naći na mojim noktima.
Essie Bahama Mama je preeeedivna tamna nijansa magente. U bočici je izgledala za nijansu svetlije i iskreno plašila sam se kako će izgledati na noktu ali oduševila sam se. Boja je prikladna za apsolutno sva godišnja doba! O kvalitetu nema potrebe govoriti, tekstura i trajnost ni ovog puta nisu izostali. Dugo nisam nosila mat nokte pa sam odlučila da ovu boju isprobam u kombinaciji sa Aura Matte Top Coat-om. Čini mi se da ovaj top coat dodatno produžava trajnost laka na noktima. Nosila sam ih nedelju dana i nisu mrdnuli, bukvalno. I ovaj sam kupila na popustu i platila sam ga 450 RSD.


Today we'll be talking about another Essie beauty! My nail polish collection isn't really big but I choose every single one of them wisely! I buy only those shades that I'll be wearing for sure! 
Essie Bahama Mama is a gorgeous, dark magenta colour. It looks a shade or two lighter in the bottle so I was kinda worried if it would look okay but it left me amazed! The shade is appropriate for every season. The quality is great as usually, the texture and longevity are outstanding. I decided to wear this shade with the Aura Matte Top Coat and I have a feeling that the top coat makes it last even longer on my nails! I bought it with a discount..again! The price was around $4.  




Koja je vaša omiljena Essie nijansa?




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1K0RMiF

0 commentaires: