Godinu dana blogovanja i poklon za vas!


Kada sam kretala sa pisanjem ovog bloga nisam ni slutila da ću kroz godinu dana postići ovoliko. Htela sam samo da podelim svoju ljubav prema šminkanju sa drugim ljudima, povremeno, kroz neki tutorial. Ne želim pričati o brojkama ali mogu slobodno reći da sam ponosna na sebe i pre svega zahvalna svima vama koji ste u mom blogu videli nešto vredno praćenja, nešto drugačije. 
I danas, kao i tada, ovaj blog shvatam kao zabavu, mesto gde provodim slobodno vreme i gde delim iskustva sa vama.

Pored toga što me pisanje bloga podstaklo na vežbanje i konstantno usavršavanje mojih mogućnosti kao šminkera, naučila sam mnogo toga. Popravila sam svoj rad i ekspresiju i kroz samo godinu dana postigla jako dobre rezultate. Pored toga upoznala sam divne ljude. Želim prvo da se zahvalim Tanji sa bloga Tanya Minxy Nails što mi je pomogla da napravim blog! Da ne bih zaboravila neku od divnih blogokolegenica samo ću reći da sam zaista zahvalna što su konstantna podrška, one će se već pronaći u ovome :D

Volela bih da nastavim sa pisanjem još dugi niz godina u istom ritmu kao i do sada, a verujem da ću to i uspeti sve dok ima vas divnih ljudi koji me redovno čitate!

Kao i skoro svaki bloger, pokloniću vam mali znak pažnje jer ste uvek tu! Odabrala sam par proizvoda koje lično koristim i obožavam i želim da ih isprobate i vi!

Poklon sadrži :
Ebelin Duo četkicu za nanošenje senki
Golden Rose Cat Walk maskaru
Essence Gel lak Dare it Nude
Nyx Loose Pearl Eyeshadow Nude
Aura olovku za obrve 04
Brooklin olovku za usne u Kylie Jenner nijansi
Poklon iznenadjenja!




Uslovi učešća

Obavezni:

1. Podelite post koji sam podelila na fejzbuk stranici (klik ovde).
Podela mora da bude javna! (znači označite public/javno)

2. Pretplatite se na moj youtube kanal (klik ovde)

Neobavezni (doneće vam veće šanse za osvajanje poklona):

Pratite me na bloglovin'-u (klik ovde)

Htela bih da mi u komentaru napišete da li biste nešto promenili kod mog bloga i zašto me čitate. Hvala vam što ste tu i dodjite na tortu! 




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1HG2fhh

0 commentaires: