FOTD - Addiction

Mislim da već svi znaju koliko se nerviram oko ispitnog roka i to je ujedno i razlog zbog koga sam manje aktivna na blogu, zbog čega manje komentarišem tudje postove i slično. Bliži se kraj mojim mukama tako da ću se potruditi da budem organizovanija i prisutnija. 

Postoji par bjuti gurua koje stalno pratim a medju njima je i Samantha (Batalash Beauty) koja me je inspirisala jednim od skorijih tutorijala. Radi se o halo tehnici (moja omiljena).

Ukoliko i same želite da isprobate ovaj look imam tutorial OVDE. Možete biti kreativni sa bojama ali je uvek poželjno najsvetliju nijansu naneti na sredinu pokretnog dela kapka.



Products:

TF Shadow Insurance
NYX Suede & Addiction Hot Singles
NYX Loose Pearl Eyeshadow Nude
ELF 144 neutral palette
ABH Dipbrow Ebony
NYX Lala Lipstick
NYX Prune Lipliner
NYX Honey Dew Me Up
UD Naked Skin Foundation 0.5
Kryolan Color Correcting Loose Powder
NYX Taupe Blush
ELF St. Lucia duo
ELF Gotta Glow





Da li vam se dopada ovaj look? 

Imam još jedno jako bitno pitanje, da li želite da nastavim da pravim tutorijale u slikama ili samo u video formatu?







from Makeup by Ilona http://ift.tt/1HK7TAC

0 commentaires: