Maj - rekapitulacija




S obzirom na to da nemam vremena da slikam proizvode za recenzije, niti slikam šminku koju uradim u toku dana, odlučila sam da napišem jedan post kojim ću se osvrnuti na sve što mi se desilo u toku meseca Maja. Najverovatnije neću biti redovna na blogu Juna jer spremam par jako teških ispita ali potrudiću se svakako.

Kao što već znate, ovog meseca sam zaokružila godinu dana postojanja ovog bloga. Već sam pisala o tome koliko mi je bitno što sam istrajala u svemu i što su ljudi prepoznali moj kvalitet. Povodom toga sam vam spremila nagradnu igru, više o tome pročitajte ovde.

Ovog meseca sam se vratila i honorarnom šminkanju. S obzirom na to da sam dobila mnogo poruka bilo mi je žao da ne ulepšam divne devojke za mature pa sam se ipak vratila poslu. Najzanimljivije od svega je što je bilo devojaka iz Beograda koje su želele da mi plate put samo kako bih došla da ih šminkam! Sledeće godine definitivno organizujem neki dolazak u toku matura. Pisaću jedan poseban post gde ću postaviti i slike svih prelepih cura. Mnoge nisam stigla da slikam ali će mi nadam se poslati slike. U svakom slučaju, sutra mi je poslednje šminkanje za ovu matursku sezonu i onda nastavljamo sa klasičnim radom. Definitivno nisam očekivala toliki odaziv, dovoljno je reći da je bilo dana kada nisam imala vremena da jedem.

Iako je opšte poznato da se u Srbiji ne ceni kvalitet i specifičnost bilo koje vrste, uspela sam da proguram svoj rad van naših granica. Naime, nisam mogla da vam otkrijem ranije ali s obzirom na to da kroz nedelju dana stiže paket mogu vam reći da sam uspostavila saradnju sa nemačkim brendom ZOEVA. Ne mogu da vam opišem moju sreću i skakanje po sobi kada sam pročitala njihov mejl! I o tome ćemo pričati malo više na mom youtube kanalu gde ću vam predstaviti novu paletu Cocoa Blend!

Sinoć sam saznala da sam pobedila na takmičenju koje organizuje Glam Express. Osvojila sam Nyx paletu za konturisanje za sebe i jednu za vas. Možete se priključiti nagradnoj igri ovde! Potrudiću se da istim tempom nastavim i u toku Juna.


Svašta lepo se i na instagramu izdešavalo. Prešla sam 2k folovera, zapratila me divna Makeup Mouse (Heather) koja mi je već jako dugo ogromna inspiracija i sprijateljila sam se sa osobom sa kojom me konstantno mešaju na svim inostranim mrežama, sa pegavom coffee_pls (Jo). Još puno jako inspirativnih ljudi je u mom radu video kvalitet te sada imam podršku mnogih divnih umetnika i pre svega divnih osoba.

Bilo je tu i puno domaćih saradnji ali o tome ću vam pisati u postovima gde ću recenzirati proizvode koje sam dobila.

Nadam se da će mi junski ispitni rok proći dobro koliko i maj mesec i biću prezadovoljna. Još kada bih umesto gledanja post apokaliptičnih serija krenula da učim, bilo bi divno...


Šta ste vi radile ovog kišno-sunčanog meseca? 



from Makeup by Ilona http://ift.tt/1cvVdjU

0 commentaires: