MAKEUP ACADEMY - REVIEW AND SWATCHES

Svi znamo za SLEEK i MUR ali jako retko čujem da neko pominje ovaj brend. MUA (Makeup Academy) je takodje britanski brend  koga karakterišu niske cene i veliki izbor proizvoda sa sasvim solidnim kvalitetom.


Ja sam prvi put sa njihovog sajta poručila par stvarčica pre dve godine i oduševila se. Paletu idalje koristim i jedna je od retkih koju ću za par meseci potpuno potrošiti! U ovom postu ću vam predstaviti 3 proizvoda koja jako volim i jedan koji me je razočarao (on je Fashionista brenda ali je to takodje MUA, nešto slično kao  I <3 Makeup i MUR brend).


GLAMOROUS NIGHTS je paleta sa savršenom kombinacijom boja za večernje look-ove. Pigmentacija ovih senki je jako slična Sleek senkama. Pored ove imam i Undress me Too, Winter Forest i Glitter paletu. Za sve mogu da kažem isto. Matte nijanse nisu najsjajnije ukoliko ne koristite prajmer ali to je kod mene must tako da nemam problema ni sa tim. Nijanse sa shimmerom su sjajne! Izmedju kremaste i praškaste teksture su, lako se nanose i lako se blendaju a boje su prelepe.
Ova paleta ma je koštala 4 funte ali MUA često organizuje 50% sale tako da neke možete nabaviti za čitavih..350 dinara?


Lip Boom Let me Know - Kombinacija matte ruža i sjaja za usne sa šljokicama. Super je, dobro se nanosi ali traje samo do 3 sata. Boju obožavam jer je slična Nyxovoj Transylvaniji. Sjaj retko kad koristim ali miriše na karamelu i obavezno ga pojedem. Košta 3 funte ali je trenutno na popustu i možete ga nabaviti za jednu.
Lipstick Shade 12 - Ruž za jednu funtu. Boja je prelepa, traje do 5 sati i hidrira usne. Izbor boja nije preveliki ali ih predlažem ukoliko tek počinjete sa šminkanjem ili ste prosto lipstick hoarder kao i ja.
Fashionista Gel Liner - Jedini proizvod koji me je razočarao. Pigmentacija je loša, trajnost je loša, sve je loše. Zaobići u širokom krugu!


Da li ste probale nešto od MUA i kako vam se dopalo?



from Makeup by Ilona http://ift.tt/1IeMVpv

0 commentaires: