MUR ICONIC Blush, Bronze & Brighten Rave





Pre par dana stigao mi je divan znak pažnje od još divnije osobe. Ona stoji iza bloga Sreća je Zdravlje i zove se Tijana. Prošlo je skoro pola godine kako sam joj rekla koliko mi se dopada ova paleta i eto setila se toga i potpuno me iznenadila. 

Makeup Revolution je svima poznat britanski brend kojeg karakteriše kvalitetna šminka po jako jako niskim cenama. Redovno proširuju svoj asortiman tako da svako može naći nešto prikladno za sebe.
Blush, Bronze and Brighten u nijansi Rave se sastoji od jako svetlog bronzera sa toplim podtonom, nude highlightera i prelepog rumenila čiju boju ne umem da opišem ali nalazi se izmedju roze i breskvaste. Paleta bi odgovarala osobi svetlije puti. Dolazi u plastičnoj kompaktnoj ambalaži sa ogledalom i košta 4 funte, što je oko 650 RSD.

Pigmentacija je srednja, što je dobro kod ovakvih proizvoda jer ne možete preterati sa nanošenjem. Lako se blenda i stapa sa kožom. Boja bronzera nije baš po mom ukusu jer više volim one sivkaste sa hladnijim podtonom ali će ovo super poslužiti za letnje dane...ako odlučim da izadjem na sunce. Ono čime sam oduševljena jesu rumenilo i hajlajter. Hajlajt nijansa bi odgovarala svakom, nežna je i ne pokazuje se preterano na koži. Nećete izgledati masno već će se koža prelepo presijavati na svetlu. Rumenilo rekto kad koristim jer mi se ne svidja kako mi izgleda lice sa istim. Ova boja mi je super legla jer na mojoj koži više vuče na neku zagasitu nijansu boje breskve. Jako je lako raditi sa ovom paletom i mislim da je super izbor za početnike ili one koji vole ovakve stvarčice. Kako sve to izgleda na koži možete pogledati na mom instagramu!



Da li ste probale ove palete? Koji vam je omiljeni MUR proizvod?




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1Lw84km

0 commentaires: