NAGRADNE IGRE - NYX, MARRAKESH, ESSENCE, AURA...





U poslednjih par nedelja uspela sam da organizujem niz nagradnih igara. Jedna je već završena ali kako bi i vi koji čitate moj blog imali priliku da učestvujete, postaviću sve trenutne nagradne igre ovde kao i uslove za učešće.

NYX HIGHLIGH AND CONTOUR PALETTE



Kako sam pobedila u "takmičenju" koje organizuje Glam Express, osvojila sam dve NYX palete za konturisanje. Jednu za sebe i jednu za vas! Nagrada se odvija na fejzbuku i instagramu!

Uslovi učešća na instagramu:
Zapratiti @ilonarah i  @glam.express


Repostovati sliku koju sam postavila na mom profilu

Uslovi učešća na facebooku su navedeni OVDE.

Ukoliko želite da učestvujete preko mog bloga, samo podelite post i u komentar ostavite ime i prezime fejzbuk profila na kome ste podelili objavu.




MARRAKESH 3U1 SVEĆA




U saradnji sa brendom Marrakesh vam poklanjam sveću koja ima 3 svojstva: aromaterapetsko, opuštajuće i negujuće. Sveća se ujedno može koristiti i kao ulje za masažu i hidrataciju.

Ukoliko želite da učestvujete pročitajte uslove OVDE

Ukoliko želite da učestvujete preko bloga, podelite objavu i u kometar ostavite ime i prezime.

BLOGORODJENDANSKO DARIVANJE


O velikom blogorodjendanskom darivanju više OVDE.





Ukoliko podelite objavu prijavili ste se za sva 3 darivanja u isto vreme!


Srećno!




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1HGfL6l

0 commentaires: