PRIRODNA KOZMETIKA NUPPU







Nedavno sam ostvarila još jednu domaću saradnju, ovog puta sa brendom koji se bavi isključivo prirodnom kozmetikom - NUPPU.


Nuppu prirodna kozmetika je prilično novo ime u Srbiji. Svi proizvodi su rađeni po francuskom modelu aromaterapije, tacno i jasno se zna koliki je deo kog sastojka u proizvodu, sirovine za bilo koji proizvod se slažu tako da krajnji rezutat daje pravilan ph, dovoljnu količinu minerala, vitamina, antioksidansa. Većina sirovina je iz Francuske, samim tim je prošla najstrože kontrole kvaliteta.Njihove proizvode možete pogledati na njihovoj fejzbuk stranici, gde iste možete i da poručite - klik!

Pakovanje: Dizajn pakovanja mi je prvo privukao pažnju. Jako minimalan sa lepim bojama, nadahnut geometrijom. Svi proizvod dolaze u staklenim teglicama / pakovanjima. U zavisnosti od proizvoda, doći će sa raspršivačem ili dozerom. Pakovanja su preslatka ali ono što se meni osebno dopada je to što je naznačeno da je proizvod napravljen ručno a pored toga piše i datum proizvodnje, kako biste znali da je sve sveže! Ono što bih dodala pakovanju jeste lista sastojaka!


Tekstura i miris: S obzirom na to da se radi o prirodnim proizvodima bez parfema očekujte mnoštvo cvetnih mirisa. Tonik miriše na sveže pokošenu travu i lavandu! Serum je mirisao nešto jače ali ono što sam uspela da osetim je ponovo lavanda. Radi se o uljnom serumu tako da možete pretpostaviti teksturu. Ne radi se o previše gustom ulju, već je dosta tečno i lako razmazivo. Tonik ima laganu teksturu, nalik vodi i koža ga brzo upija. S obzirom na to da se svaki proizvod pravi ručno mislim da u dogovoru sa proizvodjačem možete prilagoditi sastojke svom tipu kože.

Tonik napravljen na bazi hidrolata (cvetnih vodica) matičnjaka i lavande, obogaćen allantoinom, biljnim glicerinom, kompleksom vitamina i minerala.
Sastojci seruma: lesnik, palmarosa, lavanda angustifolia, seme sargarepe, cajevac i ekstrakt semenki pamuka (naravno uz komplekse ceramida, vitamina...).

Moje iskustvo: Tonik sam koristila svakodnevno u sklopu jutarnje rutine nege lica. Zaista pruža osećaj osveženja a pritom koža posle njega ostaje prirodno sjajna i mekana. Nisam primetila reakcije na sastojke tako da planiram da nastavim sa korišćenjem. Čak šta više, mislim da mi je pomogao u smirivanju upaljenih bubuljica. Serum sam koristila uglavnom svakog drugog dana. Super nahrani kožu i pomogao mi je da se rešim perutavih delova kože koji su "proizvod" kreme za isušivanje bubuljica. Dve kapi su dovoljne za celo lice tako da verujem da će bočica potrajati.


Cena tonika od 50ml jeste 300 RSD a uljni serum od 5 ml košta 300 RSD.




Iskreno preporučujem ovaj brend zato što je prirodno i zato što je domaće.




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1GBNTiQ

0 commentaires: