Don Juan Matte 323




O Don Juan ruževima se već dugo priča i ukoliko pratite naše blogerke verovatno ste već čitale o njima. Niska cena, srpska proizvodnja (valjda?) i sl. Čitajući super recenzije odlučila sam da kupim jedan u nijansi 323, predivna ljubičasta nijansa. Ja nisam osoba koja olako kupuje stvari, bila sam ranije. Uvek dobro pročitam o čemu se radi i vidim da li mi zaista treba, bez obzira na cenu proizvoda. Imam puno ljubičastih nijansi ali ni približno količini crvenih i nude ruževa pa sam mislila da je super priključiti jednu kolekciji.


Pakovanje je plastično, crno - srebrno. Preko njega se nalazi nalepnica tako da uvek znate da li ste uzele potpuno nov proizvod. Ja ovaj brend nisam našla nigde osim u manjim parfimerijama i pijacama. Cena je nešto iznad 200 din, mislim da je bio 220 tačnije. Imaju okej izbor nijansi ali mi se najviše dopala ova i jedna još tamnija.

Sam proizvod miriše slično kao Aurini Matte ruževi, na vanilu. Moj najveći problem sa njim je to što se ne nanosi ravnomerno. Skoro je nemoguće da u istoj meri prekrijete svaki mm usana jer posle odredjene količine mazanja boja počinje da se pomera. Pored toga, ova stvar apsolutno NIJE mat! Niti se isuši da bude mat, nikada nije mat i ne znam zašto na sebi ima nalepnicu "matte". Ne znam da li je ovako i sa nude bojama ali ova boja je totalni fejl. Preslikava se apsolutno svuda i izgleda normalno maksimalno dva sata ukoliko se pretvorite u kip. Pored ovoga, nemoguće je skinuti pink stain sa usana. Probala sam vodom, micelarnom (Garnier + Bioderma) pa sam probala kokosovim uljem i rezultat je prikazan dole na slici. Blagi užas. Iskreno za taj novac bih radije večno kupovala Golden Rose Velvet Matte ruževe. Ovaj ću proslediti nekom jer ne zaslužuje mesto u mojoj kolekciji. 



Na žalost, Don Juan Matte ruž u nijansi 323 nema moju preporuku i čisto sumnjam da ću dati šansu drugim nijansama.



Kako su se vama svideli?





from Makeup by Ilona http://ift.tt/1eCRpP1

0 commentaires: