LOVE ON A BUDGET - ČETKICE





Verovatno ste već milion puta pročitale da bez dobrih četkica nema dobre šminke. Uglavnom se sa rečima "dobro" i " kvalitetno" povezuje i "skupo", no to ne mora da bude tako. Postoji ogroman izbor brendova koji proizvode isključivo četkice za šminkanje i cene su jako različite. U tekstu Četkologija sam pomenula par brendova ali danas pričamo o onim NAJJEFTINIJIM. 


E.L.F. Studio Stipple Brush je klasična bockalica. Može se koristiti za tečni puder ili pak nešto čvršće. Ja je najčešće koristim za bronzer. Veliki sam fan ovog brenda jer za jako malo novca dobijate super kvalitet. Bockalicu imam oko godinu dana i nije mrdnula. Dlake nisu previše guste i lako se rukuje sa njom, ne "pojede" vam previše proizvoda. Cena je $3 ali se često može nabaviti na popustu za pola cene. Ja sam svoju naručila sa iHerb.com gde redovno koristim kodove za 20% popusta.

Essence Blush Brush obožavam! Ova i Essence Kabuki četka su najmekše u mojoj kolekciji. Jako lepo kupi proizvod i super blenda isti na licu. Boja mi nije favorit ali mi je ovo jedna od omiljenih četkica. Ne mogu da se setim tačne cene ali bila je oko 300 RSD. Uskoro izlazi nova kolekcija Essence četkica koju jedva čekam!

Detail Brush je u stvari četka za slikanje ali super radi posao eyeliner četkice. Koristim je za najsitnije detalje. Predlažem da odete do obližnje slikarske radnje i pogledate četke, oduševiće vas izbor. Platila sam je 70 dinara.

Essence Smokey Eyes četkica je manja četkica za blendanje. Meka je i koristim je za grublje blendanje senki. Pošto je kupastog oblika može da se koristi i za precizno prekrivanje srednjih površina senkom. Koštala je manje od četkice za rumenilo.

Ebelin Blending Brush je pored svih drugih četkica koje posedujem moja OMILJENA stvar za blendanje. Imam ih nekoliko za slučaj da ova ne potraje još dugo. Koristim je godinu dana i ništa ne blenda bolje od nje pa čak ni MAC 217! Koristim je na klijentima i na sebi i savršeno izblenda senku tako da nemanikakvih oštih linija. Čini mi se da je koštala oko 2 €. Dostupna je i u DM radnjama.


Da li imate neku od ovih?




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1K5js7B

0 commentaires: