Omiljena Aura kombinacija






Već duže vreme na instagramu pratim cure koje rade lip art i često vidim kako stvaraju nove boje mešanjem dva ili više proizvoda. Nije to ništa novo ali mislim da je daleko lakše mešati proizvode pojavom tečnih mat karmina. 

Koristila sam 3 Aurina proizvoda ali vi možete koristiti ono što imate pri sebi. Prvo sam nanela olovku, taj korak možete preskočiti ukoliko koristite isključivo matte proizvode. Koristila sam Aura Lipliner 34. Preko toga sam nanela Aura Shine Excess u nijansi Gothic Violet. U zavisnosti od boje koje želite možete koristiti svetlije ili tamnije nijanse ili neku potpuno drugu boju, igrajte se! Ključni deo jeste prelazak preko svega tečnim ružem. Koristila sam Aurin u nijansi Good Vibes. Ukoliko želite svetliju boju nanežete više tečnog ruža i obrnuto. Na slikama su prikazani koraci redom. 






Kako vam se dopada boja i da li radite nešto slično?






from Makeup by Ilona http://ift.tt/1VeVmuF

0 commentaires: