Moja nega noktiju



Posle godina i godina grickanja noktiju pojam nege istih mi je bio potpuno nepoznat pojam. Činjenica da sam želela da se izborim sa tom groznom navikom zahtevala je i da se edukujem o preparativi koja će mi pomoći u tome. Duge nokte imam već pola godine i mislim da ne postoji šansa da se vratim na staro! Prirodno imam coffin oblik ali jednom u mesec - dva ih turpijam isključivo sa strane. O tome kako sam pustila nokte i "Pre i posle" slike možete pogledati OVDE.

HIDRATACIJA je jedan od najbitnijih koraka. Ne razumem se previše ali sam primetilo ogroman pomak u kvalitetu samog nokta i kože oko istog otkad ne preskačem pola minuta mayanja i masiranja nokta. Za ovo najčešće koristim arganovo ulje ali sada testiram Sabi Handmade Shea butter i preeeelepo miriše! U ovu svrhu su super i kreme za ruke a ukoliko imate većih problema probajte specijalne kreme za nokte.




KUTIKULE su možda najsmešnija reč koju ja znam i ne pitajte me zašto. :D Za njih koristim Sina ulje za otkljanjanje kutikula koje možete kupiti u Alexandru. Radi super posao iako meni nije najjasnije zašto su kutikule toliko veliko zlo.


TRETMANI za nokte kao što su Eveline-ovi su jako popularni kod nas. Mislim da je svaka cura koju znam nekad koristila Eveline 8u1, i ja sam. No, posle meseci korišćenja nokti su mi postali užasni ukoliko na sebi nemaju ovaj lak pa sam prestala. Pre mesec i kusur sam probala Eveline Diamond Hard i definitivno mi se više dopada od 8u1. Koristim ga jednom u nedelju - dve. Sada su minokti već nedelju dana bez ikakvog laka i čvršći su nego ranije što mi je i bio primarni cilj.









Kako vi negujete svoje nokte i koji oblik imate?





from Makeup by Ilona http://ift.tt/1UTlvxT

0 commentaires: