Wet n Wild Megalast Lipstick - Le Makeup Freak




Veliki sam obožavatelj Wet n Wild Megalast linije ruževa već godinama i kada su nam postali dostupni u Hrvatskoj bila sam šokirana jer to nitko nije očekivao. Sjećam se da sam isti dan kada se pojavio stalak u DM-u trčala kupiti Comfort Zone paletu sjenila i Sugar Plum Fairy ruž i ti proizvodi su i dan danas među mojim ultimativnim beauty favoritima.
Radi se o ruževima (semi) mat finiša koji su izrazito pigmentirani i ugodni za nositi unatoč mat finišu koji ponekad može biti nezgodan. 
Trajnost ruževa je fantastična bez obzira na nijansu. Obično tamnije nijanse imaju dužu trajnost no ukoliko se odlučite na neku od nude nijansi trajnost na usnama ne kaska za tamnim nijansama. Tekstura im je također odlična, lagano se i ujednačeno nanose što je meni jako bitno kada se radi o tamnijim nijasama. Sve to za samo 25 kuna u Hrvatskoj ili $2.75 + poštarina na www.beautyjoint.com  

Budući da ljeto lagano završava (kalendarski barem, temperature pričaju drugu priču) i dolazi nam jesen idealno je vrijeme za tamne ruževe. Danas ću vam pokazati dvije tamne nijanse iz Megalast linije koje su idealne za nadolazeće hladnije mjesece. 



Cinnamon Spice - bogata tamna crvena nijansa sa smeđim podtonom koja je po mom skromnom mišljenju must have ukoliko ste malo tamnije puti ili furate još uvijek ljetni preplanuli ten. Ali fenomenalno stoji i na svijetlim curama.

Cherry Bomb - ova nijansa je pak must have ukoliko generalno volite tamne ruževe i ako ih volite kao ja znam da vam je ova nijansa već zapela za oko. Radi se o super tamnoj pravoj trula višnja nijansi koja savršeno ide uz neutralna shimmer sjenila i dobar cat eye. Izgleda savršeno na svim tonovima kože, bilo da ste ultra svijetli ili ultra tamni. Uživo je još tamniji nego na fotkama. 

Jedan mali trik koji nekad radim jest to da budući da su semi mat finiša a vi želite ful mat look potrebno je samo malo transparentnog pudera u prahu na prst i utapkate ga na usne nakon što nanesete ruž. Zamislite Cherry Bomb u ful mat izdanju, fantastično.


Ogromni sam fan ovih ruževa, koristim ih i na klijentima stalno i uvijek se oduševe i pitaju me o kojem se ružu radi da si ga nabave. Pravi su dragulji u drogeriji, a na netu je izbor još i veći, moja preporuka što se tiče tamnih nijansi ide još Sugar Plum Fairy-u i Vamp It Up.

Omjer cijene i kvalitete je u ovom slučaju fantastičan i nisu bez razloga super popularni u beauty zajednici. Ukoliko želite kvalitetan, super pigmentiran i dugotrajan semi mat ruž po odličnoj cijeni WNW Megalast ruževi su za vas.

_________________________________________________________


Divnu Ivanu sa bloga Le Makeup Freak možete naći na sledećim socijalnim mrežama i mislim da je očigledno zašto je treba followati! 


  Instagram  •  Facebook 




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1X2saba

0 commentaires: