ALCHEMY TRUTH SERUM




"Utoni u raskošno suvo ulje i gledaj kako nestaje izgled iritacije, perutanja, nezdravog sjaja, proširenih pora, komedona i crvenila." - bajka za svaki tip kože u jednoj rečenici. Nikad ovakvim obećanjima i hvalospevima ne pristupam olako jer mi je kombinovana koža pokazala kako moram koristiti tonu različitih proizvoda za različito stanje kože kako bi izgledala zdravo. Isprobavanje ovog proizvoda mi definitivno nije teško palo. Odlučila sam da izbacim apsolutno svaki preparativni proizvod osim Akvabent Aktivnog Kiseonika i stavim ovo, naizgled magično ulje, na testiranje. Sam proizvodjač tvrdi da se ovim proizvodom može zameniti čak i do 4 preparata i da će ovaj trajati duže. Skoro sam prešla sa krema na ulje o čemu ću pričati u nekom drugom postu ali definitivno preporučujem svima da odmore kožu na taj način.

Alchemy Truth Serum* iz linije Precious Oils dolazi u pakovanju prelepog tropskog dizajna u kome se krije staklena bočica nalik medicinskim. Dobijate 15 ml proslavljenog ulja za cenu od 1490 dinara. Sama bočica je staklena a proizvod se dozira pipetom što će manje iskusnim "igračima" pomoći da ne preteraju. Kao i sva ostala, i ovo ulje držim u frižideru jer hladna ulja pomažu mom problemu sa proširenim porama a i osećaj je ultra osvežavajuć!



Ulje sadrži kameliju, makadamiju, jojobu, tamjan, bergamot, petitgrejn i geranijum koji pomažu u prirodnom ubrzavanju produkcije kolagena i elastina kao i formiranja novih ćelija. Koža će vremenom biti sjajnija i elastičnija a starenje će odgoditi za neka druga vremena. Sastojci pomažu u pročišćavanju pora i ublažavanju upala što će vaš ten učiniti ujednačenijim i čistijim. Miris je biljni tako da imajte to na umu ukoliko preferirate parfemisane proizvode. Nije testirano na životinjama i sadržaj je 100% organski!

Inače ne pišem recenzije preparativne kozmetike ovako brzo ali želela sam da podelim oduševljenje sa vama a ukoliko se moje mišljenje ikako pomeni, bićete obavešteni.

Posle desetak dana svakodnevnog korišćenja već sam primetila razliku. U toku pms-a koža mi se pretvori u problematično polje upalnih procesa koji nisu toliko strašni ali prosto izgledaju tako. Crvenilo se već posle nedelju dana smanjilo. Inače su mi obrazi crvenkasti u toku dana ali sada imam crvenilo isključivo oko bubuljica kojih nema puno. T - zona je manje masna i koža genealno izgleda zdravije. Ne sija se preterano i izgleda čisto. Promenu u veličini i "čistoći" pora nisam primetila. Za razliku od drugih ulja koja sam koristila, mojoj koži treba malo više vremena da upije ovo ali je to možda i zbog toga što sam ovog leta za poklon dobila masnu kožu (jedva čekam jesen i zimu). Proizvod sam koristila tako što sam svaku noć u lice umasirala 2-3 kapi ulja a ujutru sam koristila samo aktivni kiseonik.

Sam proces i tretman ovim uljem se oseća luksuzno...ili je to samo zato što ja obožavam pipete i staklene boce! Olakšala sam sebi dnevnu rutinu i u istu uvrstila laganu masažu lica posle koje se osećam znatno bolje.




Da li koristite ulja u nezi kože i koja?




*pr product



from Makeup by Ilona http://ift.tt/1Fr5oyL

0 commentaires: