ESSIE NO PLACE LIKE CHROME


Mojoj maloj kolekciji lakova se od skoro priključio ESSIE No place like chrome. Nisam imala baš nijedan lak sa ovakvom završnicom pa mi nije bilo teško da ovaj ubacim u korpicu. O drugim Essie lakovima sam pisala OVDE i OVDE

Pošto sam zaljudjenik za sve što je mat a u isto vreme i neko kome sve jako brzo dosadi odlučila sam se za nijansu koja se savršeno uklapa u moj minimalistički monohromatski stil a ipak je drugačija od svega što imam. Savršen aksesoar uz sve crne odevne kombinacije. 

Kao i kod ostalih Essie proizvoda, kvalitet ne izostaje. Tekstura se razlikuje od njihovih klasičnih lakova ali se podjednako lako nanosi. Sa samo dva sloja dobijate nešto jako slično efektu ogledala jer na noktima reflektuje svetlost pa ga je nažalost i nemoguće kvalitetno uslikati (kad ste početnik u fotografiji kao ja). Traje i do dve nedelje na noktima sa sitnim znacima nošenja koji se primete posle nedelju dana na obodu nokta.


Ukoliko volite metalik lakove ili pak želite da probate nešto drugačije, predlažem ovu prelepu srebrnu nijansu čistog luksuza u bočici!

__________________________________________________________________

ESSIE No place like chrome recently joined my little nail polish family! I didn't own anything quite like this, so placing it in my shopping basket wasn't a hard decision. You can read about my other Essie polishes HERE and HERE.

 I am someone who loves everything matte but in the same time I get easily bored by things so I picked up a shade that will fit my minimalist monochrome style yet be different from anything I have. It's a great pair with all black outfits.
Like every other Essie product, this one doesn't lack the quality. The texture isn't the same as with the other Essie things I own but it applies easily. With only two coats you get that kind of a mirror reflect where your nails reflect light and it's almost impossible to take a good picture of them (if you're a photography noob like me). It lasts up to 2 weeks with some signs of wear visible after the first week on the tip of the nail.

If you are a fan of metallic shades or you just want to try something different, I recommend this beautiful silver shade of pure luxury in a bottle!






from Makeup by Ilona http://ift.tt/1MwkpEv

0 commentaires: