KREATIVNA BLOKADA I INSPIRACIJA



Mislim da je svim vrstama umetnika poznat pojam kreativne blokade. Prouzrokuje je mali milion poznatih i nepoznatih faktora i jedan kod srba poznat kao "krivo je loše vreme". Tako i kod mene, jedini logični nelogični faktor jeste užasno vreme. Leto ne podnosim ali kiše su mi još gore i nisam imala volje ni za šta, a u trenucima kad je volje bilo nije bilo ideja. Pre nekog vremena sam se sama sa sobom dogovorila da neću pisati postove čisto da ih pišem jer ne želim da objavljujem stvari kojima nisam 100% zadovoljna. 

Glavno pitanje je šta uraditi tad kad ništa ne ide a drugi očekuju nešto od tebe. INSTAGRAM! To je moje rešenje i da, dobro ste pročitali - instagram. S obzirom na to da pratim tonu šminkera i umetnika potrebno je samo da skrolujem po onoj explore opciji i uglavnom uvek naletim na neke jako dobre face chart-ove, umetnička dela, palete boja koje inspirišu. Ukoliko se uvek okružujete kreativnim ljudima i stvarima samo treba dobro pogledati i uvek se nadje nešto zanimljivo. Rekreirati neki kvalitetan face chart je i izmedju ostalog jako dobra vežba pa eto preporuka početnicima i onima koji prosto žele da se usavršavaju. Ostavljam vam par slika look-ova odradjenih uz pomoć prethodno pomenutih face chart-ova!







Šta vi radite u slučaju kreativne blokade? U komentaru mi slobodno preporučite još rešenja! 






from Makeup by Ilona http://ift.tt/1USa0du

0 commentaires: