LETNJI FAVORITI 2015


Neću pisati tipičnu priču o tome kako dolazi jesen ali jedva sam čekala ove hladnije dane! Od svih godišnjih doba najmanje volim leto. Ovog leta sam se možda najmanje šminkala u istoriji svog "šminkerskog" života, imala sam problema sa kožom i odlučila sam da odmorim svoje oči od svakodnevnog senčenja ali ulazim punom parom u nove kreativne pobede....ako svetlo ikad bude dovoljno dobro za slikanje (note to self: kupi softbox).

Jedini predmet koji nije kozmetika u ovim favoritima jesu Monin sirupi. Nisam veliki ljubitelj tipičnih kafa ali uz dodatak nekog od ovih sirupa postaju nešto skroz drugačije. Imamo ceo set ali bih preporučila Chocolate Cookies, French Vanilla i White Chocolate.

Proizvode za negu kože sam svela na minimum jer sam shvatila da tako odgovara mojoj koži. Kreme sam zamenila uljima ali sam sačuvala jednu. Bebe More Hydra Splash je gel krema i savršena je za leto i za one sa masnijom kožom. Ne volim osećaj masnih krema na licu i zato su ovakve teksture uvek moj izbor. Koža je upije jako brzo i ostane hidrirana a pritom postoji i  jako lagan osećaj hladjenja.
L'Oreal Perfect Clean piling koristim već dve godine i on je deo moje stalne postavke za negu kože. Lagani piling proizvod uz koji dobijate masažni sundjer kojim nanosite tečnost. Definitivno nije za one koji vole grube čistače ali je super za osetljivu kožu.
Veoma zdrava krema za problematičnu kožu je jedan od proizvoda koji mi je pomogao u borbi sa bubuljicama. Nanosila sam je ujutru i uveče na sva problematična mesta. Pomogla jeste ali je pritom i isušila kožu tako da sam morala da koristim neke dodatne proizvode ne bi li pogoršala stanje.

Akvabent Aktivni Kiseonik je takodje postao član glavne postavke. Uskoro vam pišem recenziju uz utiske cura koje su osvojile ovaj proizvod u skorašnjoj nagradnoj igri. Koristim ga ujutru posle umivanja i 3 puta nedeljno natopim maramice njime i koristim ih kao masku. Ublažio je sve upalne procese i koža mi je znatno mekša.





Essie Bahama Mama je predivna letnja nijansa i ona je najnošenija boja na mojim noktima ovog leta. O Essie lakovima sam već pisala OVDE ali se uvek iznova oduševim kvalitetom i dugotrajnošću. 

Aura Lipliner 54 je predivna narandžasta nijansa koja savršeno pristaje svetlijem tenu. Nosila sam je samostalno i kao bazu za MAC Sushi Kiss. Catrice Ultimate Colour 270 je jedan od onih ruževa koje ostavite na dnu fioke i oduševite se kada je ponovo pronadjete. Bila bih presrećna kada bi Catrice proizvodi bii dostupni u Srbiji, ovako mogu samo da pišem wish liste.
O NYX Loose Pearl pigmentu u nijansi Nude ste mogli da čitate OVDE, savršen hajlajter! ELF Contour Duo St. Lucia je jedan od onih proizvoda koji uvek imate u tašni, uglavnom zbog ogledala ali pored toga poseduje i divan bronzer. Rumenilom nisam oduševljena ali je cena takva da je prosto nemoguće ne kupiti ga. 
Ovog leta sam odlučila da ponovo koristim stik rumenila. Nanose se brže od običnih i nije potreban nikakav alat. Izgledaju prirodno i neprimetno na koži. Na slici je Essence Blush Stick u predivnoj boji breskve.
Eveline 2u1 Concealer je možda jedan od najboljih budget friendly korektora na tržištu i verujem da nikad neću prestati da ih kupujem. Ima super pigmentaciju, ne isušuje kožu i ne uvlači se u bore.





Šta ste vi voleli ovog leta?






from Makeup by Ilona http://ift.tt/1LZCWJ9

0 commentaires: