LILLY&SPICE WILD CHILD + POKLON






Kao što ste već mogli videti na instagramu i fb stranici, Lilly&Spice u ponudi ima novi mirisni losion! Prethodni su se pokazali kao pravi pogodak te nisam sumnjala ni da će ovaj biti dobar. Pošto nema boljeg načina da se probudite nego da vam stigne nešto ovoliko kreativno upakovano, odlučila sam da obradujem i nekog od vas. Više o tome na kraju posta!

Pakovanje je isto kao i prethodna dva, bela plastika sa dozerom. Dizajn mi se dopada mnogo jer obožavam taj boho fazon iako se lično ne vidim u njemu. Definitivno u skladu sa imenom - Wild Child.

Leti ne volim kremaste osećaje na koži pa koristim isključivo ulja. Pored toga ne podnosim mirise krema na upeklom suncu pa ih izbegavam u širokom luku. Potpuno je druga priča za jesen/zimu. Pošto parfeme ne nosim svakodnevno, mislim da je nepotrebno trošiti ih za sedenje u sobi i gledanje 24. serije po redu, preferiram losione sa mirison. No opet, jako sam izbirljiva jer recimo vanilu ne podnosim u tom slučaju. Ovaj proizvod miriše na kajsiju. Ima još par opisanih nota ali ja kao osoba koja se baš i najbolje ne razume u mirise, osećam samo kajsiju što je super jer mi je to jedna od omiljenih mirisnih nota.
Losion kao losion klasično neguje kožu i ostavlja miris koji ne guši kao većina takvih proizvoda. Jako me nervira kad potrošim pola sata na mazanje celog tela a miris potraje svega 15 minuta što ovde nije slučaj jer se zadrži i 2-3 sata. Pumpica je super odradjena jer proizvod možete dozirati po potrebi. Meni treba pola pumpice za cele ruke i ramena. Ukoliko volite losione i kajsijaste mirise, definitivno preporučujem da probate.



OSVOJITE LILLY&SPICE WILD CHILD LOSION

Uslovi učešća:

1. Pratite moj blog na platformi bloglovin' - klik OVDE

2. U komentaru ostavite ime naloga sa kog me pratite

Nagradna igra traje do 10. oktobra, kad ću ja nadam se položiti Krivično procesno pravo.
Mogu da učestvuju svi sa teritorije Srbije.



from Makeup by Ilona http://ift.tt/1NOXEgJ

0 commentaires: