Preporuka drogerijskih proizvoda



Znam da svi volite ovakve tekstove i predloge pa sam odlučila da odvojim nekoliko favorita kupljenih u lokalnim drogerijama. Neću pričati o drogerijskim proizvodima tipa Maybelline, L'Oreal i sl. već o onim još jeftinijim i manje poznatim brendovima koje možete naći u apotekama i parfimerijama. Kako se ne bih previše ponavljala neću pisati o brendovima koje sam predlagala u prošlim postovima kao što su Aura, Eveline i drugi.


Na blogu ste već videli NOTD postove sa Golden Rose lakovima (OVDE) gde sam pisala koliko ih volim ali moram ih pomenuti i ovde jer prosto treba pomenuti lak koji traje dve nedelje na noktu a košta 100 dinara, pored toga imaju ogroman izbor nijansi!

Flormar olovke sam skoro otkrila. Iskreno, nisam bila ubedjena da su toliko kvalitetne koliko pričaju ali ubedile su me! Uzela sam jednu, tamno ljubičastu nijansu i zaista sam oduševljena kvalitetom i definitivno ću kupiti još par. Koštaju oko 150 RSD.


Moda senke - Moram priznati da sam živela u neznanju jer sam mislila da ih nema kod nas. Čitala sam o njima na bosanskim blogovima i delovale su zaista kvalitetno. Defintivno ću potvrditi sve pozitivne recenzije i reći da su ovo jedne od najboljih drogerijskih senki koje sam ja probala. Platila sam ih po 300 i nešto dinara a panovi su daleko veći od tipičnih tako da predvidjam da će trajati jako dugo. Puteraste su, lepo se blendaju i jako su pigmentovane! Defintivno planiram kupiti sve nijanse koje nadjem i pravim veliku paletu! Obavezno probajte.

 
Juče sam dobila i ove Essence četkice od divne Dodjoške i oduševljena sam! Super blendaju tako da ukoliko vam treba...ili ne treba, probajte! :D




O Golden Rose Velvet Matte ruževima ste verovatno pročitali već 200 postova ali su zaista vredni posvećene pažnje. Dobra pigmentacija, lagano nanošenje i predivan miris kao i cena od 200 RSD su ono što privuče svakog! Moja nova omiljena nijansa je broj 16! Preporuka za jesen.



Moda senke 4 &309 , Flormar Lipliner 231, GR Velvet Matte 23 & 16



Jeste li probale neke od ovih proizvoda? 



from Makeup by Ilona http://ift.tt/1fVcswF

0 commentaires: