AURA DRUŽENJE


Kao što ste već mogli videti na facebook stranici i instagramu, pre par dana Aura je organizovala druženje za blogere i novinare, kao i posetu njihovoj laboratoriji i pogonu proizvodnje. Ovo je bio moj prvi blogerski "event" i bila sam jako znatiželjna i pre svega sam se radovala prilici da upoznam blogokolegenice čije tekstove čitam već godinama.
Stigla sam pre autobusa koji je krenuo iz Beograda jer sam iz Niša, gde je i sedište Aura kompanije, pa sam neko vreme provela sa devojkom koja je zadužena za grafički dizajn tj. izgled proizvoda. Pored toga je zadužena za socijalne medije pa mi je pokazala kako izgleda Aurina stranica i proces odabira fotografija koje će se koristiti kao reklamni materijal.

Kad su stigli gosti iz Beograda proveli smo neko vreme u konferencijonoj sali gde sam ujedno i upoznala neke od mojih omiljenih blogerki. Prva stanica je bila laboratorija gde smo prisustvovali pravljenju Aura ruža i učili o sastojcima i procesu odabira sastojaka koje svakodnevno nanosimo na lice. Jeste li znali da ruževi sadrže oko 6 i više različitih vrsta voska? Imali smo priliku da vidimo pigmente u njihovom izvornom obliku i mogu vam reći da izgledaju kao neki magični vilinski prah!

(Sve slike laboratorije preuzete su sa Aura facebook stranice)

Nakon svega što smo čuli u laboratoriji usledila je poseta delu sedišta gde se proizvodi sve. Posle oblačenja posebne "odeće" (mantila i sl.) dobili smo turu svih prostorija od one u kojoj se proizvode rumenila do prostorije u kojoj se lepe nalepnice na sam proizvod. Zavirili smo u lonce pune sjajeva i ruževa i verujem da je svaka od nas poželela da ponese jedan sa sobom!









Naravno da ni pokloni nisu izostali, dobili smo najlepše upakovane Aura novitete, o kojima sam napisala prvi utisak na fejzbuku, i nakon toga se uputili na super tradicionalni ručak. O novitetima ćete čuti više u video recenziji koju pripremam ali vam mogu reći da je prvi utisak super i definitivno preporučujem da probate novi 3D sundjer kojim sam oduševljena!

Hvala svima iz Aura tima na pozivu i super organizovanom druženju!









from Makeup by Ilona http://ift.tt/1ZA4oo9

0 commentaires: