Hello "By Ilona"


Kao i u svakoj sferi života, i u ovoj virtuelnoj se konstantno razvijamo i pronalazimo ono što u stvari jesmo. Naprosto ne bi bilo zanimljivo da od početka znamo ko smo i šta želimo. Posle skoro dve godine otkrivanja sebe kroz "Makeup by Ilona" došlo je vreme da se oprostimo i upoznamo novo ruho, ovog meni jako dragog mesta.
Blog je nastao kao moja ideja da podelim svoju ljubav prema šminkanju sa drugim ljudima i beskonačno sam zahvalna za svu ljubav koju su ti ljudi, VI, meni pružili. Zahvalna sam na ogromnom iskustvu i životnim prilikama koje su mi pružene zahvaljujući ovom hobiju. Posle već godinu dana sam shvatila da želim da pišem i o mnogim drugim stvarima, želela sam da ovo bude mesto gde će svako moći da pronadje neku sitnicu za čitanje zato što imam mnogo toga da pokažem i podelim sa vama a da to nije isključivo šminka. Naravno, neću ja nikada prestati da volim kozmetiku i ona će i dalje biti glavna tema ovde. Neću nikada odustati od minimalizma, obećavam vama i sebi da ću poboljšati kvalitet slika i samog sadržaja jer smo zaslužili to.



Osetila sam se kao devojčica koja je prerasla svoju omiljenu bluzu i morala je zameniti nekom koja će biti tačna i odraz njene ličnosti.


Zvuči kao da će se promeniti puno toga ali samo u stvari otvaramo vrata novim i zanimljivim temama. Već sam vas upoznala sa Ilonom modnom blogerkom i to vam se na moju sreću dopalo tako da možete da očekujete još fashion postova, lookbook videa i po nešto o principu minimalizma u modnom svetu. Ono što će biti potpuno novo jesu priče sa putovanja gde ću sa vama deliti slike i predloge, znači Ilona travel bloger, zatim zanimljivi recepti i zdrava ishrana kao i pojedinosti o vežbanju i zdravom mršavljenju u konsultaciji sa obrazovanim trenerima i nutricionistima - Ilona Fitnes bloger. Pored toga ću se aktivnije pozabaviti YouTube - om, što mi za sada ide po planu. A ukoliko se vama svidi ideja, možemo pričati i o serijama, filmovima, učenju za lenje i sličnim stvarima na koje svako od nas troši vreme. Ono što je nezaobilazno jesu postovi gde ćemo pričati o jeftinijim varijantama u životu kao i o tome kako da jako jeftino putujete, jedete a da to bude kvalitetno. Zamolila bih vas da ukoliko imate neke predloge slobodno to i napišete u komentaru jer mi vaša mišljenja znače.


Nadam se da će vam se promena tj. poboljšanje svideti i da ćete me kao i do sada podržavati i čitati jer je to pre svega meni najvažnije. Da nije vas, ni ja ne bih bila ovde gde jesam i hvala vam. I ovde ću završiti svoje opraštanje od prve bebe, pre nego što se rasplačem.


ENG/"Makeup by Ilona" has been a great learning curve in my life but after almost two years of blogging I felt the need to do something more, to grow. That exactly is how "By Ilona" happened. After all the makeup talk I want to introduce you to another side of me through some other kinds of posts. From now on, you'll be able to find some fashion posts on here, tasty food recipes, fitness, travel posts and recommendations and many other "everyday" themes. I just want this blog to be a place where everyone can find some interesting things to read and learn. Makeup will still be my biggest love and the main theme here so don't worry makeup addicts!
I'm thankful for every single one of you because I wouldn't be here without you in the first place. Now I'll have to say goodbye to my firstborn "Makeup by Ilona" before I start crying!







from By Ilona http://ift.tt/1HXAOn4

0 commentaires: