L'Oréal Superstar | Eyeliner & Mascara

Eyeliner i maskara su dva proizvoda bez kojih apsolutno nikada ne bih mogla da zamislim svoj omiljeni makeup. Maskaru koristim na svakodnevnoj bazi i uvek tragam za nekom koja će ispuniti sva moja očekivanja a od ajlajnera ih imam još više. Na policama L'Oréal Paris brenda ste sigurno već mogle da vidite novu maskaru i ajlajner. False Lash Superstar maskara vam obećava volumen i dugačke trepavice a Super Liner obećava lako nanošenje dramatičnih i oštrih linija.

False Lash Superstar* maskara dolazi sa dva kraja gde sa jedne strane imate prajmer a sa druge maskaru. Iskreno, nikada nisam volela ove prajmere jer su mi uvek bojili trepavice u kreč belo i crna maskara nikada nije mogla dovoljno dobro da prekrije taj užas. Ova baza za maskaru se razlikuje od ovih koje ja pamtim. Ima dosta redju teksturu od teksture same maskare i nije toliko bela već na trepavicama izgleda poprilično providno, slično serumima. Njena svrha je u povećanju volumena trepavica.
Druga strana, sadrži crnu maskaru. Četkica je blago uvijena tako da lepo može da obuhvati sve trepavice i prilično je gusta. Sam proizvod se nanosi super i već u jednom sloju podigne trepavice i poveća dužinu bez grudvica. Drugi sloj je, po mom mišljenju, nepotreban ali sam ja slikala i kako izgleda sa dva sloja maskare i kao što možete da vidite na slici trepavice su se slepile ali je dužina mnogo veća u odnosu na samo 1 sloj. Ukoliko imate guste trepavice to vam neće biti problem ali ukoliko imate retke trepavice predlažem vam da preskočite jedan sloj. 
Meni najbitnija stvar jeste da se maskara ne grudva i da izdrži ceo dan i ova je ispunila te zahteve. Nije bilo niti jedne grudvice ispod oka a nanela sam je i na donje trepavice. Preporučena cena je 1749 RSD.

Step 1

Step 2 / 1 sloj
Step 2 / 2 sloja
Super Liner* je ajlajner u olovci koji ima specijalno dizajniran, savitljiv vrh koji omogućava izvlačenje najpreciznijih linija. Uvek sam imala probleme sa ovim lajnerima prosto zato što nikada nisu bili dovoljno dobri. Boja nikada nije kako treba a i četkica uglavnom bude previše tvrda. Prethodne ajlajnere ovog tipa ne mogu da uporedim jer imam samo njihov gel liner ali me je ovaj oduševio. Četkica,tj. sundjer je mekan i lepo prijanja koži. Oštar vrh vam omogućava da odradite i klasičan cat eye i sa njom možete raditi skroz u liniji trepavica. Ono što mi se jako svidelo jeste to da je proizvod u stvari jako crn za razliku od drugih. Osuši se tako da bude mat i ne preslikava se. Trajao je sve dok nisam skinula šminku i nije se mrvio. Preporučena cena je 999 RSD.

Koji su vaši omiljeni L'Oréal proizvodi?


*Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.


from By Ilona http://ift.tt/1oBKrPD

0 commentaires: