Zdrave palacinke bez brasna


Ukoliko pratite moju facebook stranicu, mogli ste da vidite da već dugo radim na gubljenju kilograma. Pre par dana sam proslavila 20 kila manje i htela sam da se počastim nečim slatkim no posle dugo razmišljanja, odlučila sam da ne bacim sav rad u vodu naručujući neku kalorijsku bombu. Umesto toga, napravila sam slatke palačinke bez brašna koje su ultra ukusne a zdrave! S obzirom na to da ima puno banana i voća, predlažem ih za doručak.

Obavezni sastojci:
dve banane & dva jaja

Opcionalni sastojci:
Pola kašičice praška za pecivo
Kašičica kakao-a

Kašičica cimeta
Kašičica sirupa od jagode
Maline

Javorov sirup/Med
Bademi



Postupak
Prvo treba usitniti bananu viljuškom sve dok ne dobije teksturu kaše. Zatim u to dodajemo dva jaja i sve izmešamo. S obzirom na to da je nemoguće banane potpuno usitniti ne možemo ni dobiti homogenu kašu. U tu smesu zatim dodajem prašak za pecivo, cimet, kakao i sirup od jagode i izmešamo ponovo.
Kašikom na ugrejan tiganj sipamo smesu u obliku krugova ali nemojte praviti velike palačinke jer će se raspasti. Ja lično ne koristim ulja i putere tako da smesu stavljam direktno na tiganj ali vi možete sipati maslinovo ulje ili maslac. Pržimo ih oko minut, kada krajevi postanu braonkasti, okrenem palačinku i pečem još oko pola minuta. Kako su palačinke male u tiganj uvek pržim 3-4 odjednom. 
Kada završite sa prženjem palačinke možete da prelijete medom ili sirupom od javora i dodati voće po izboru i bademe/lešnike/orahe. 
Najbolje je jesti ih odmah nakon prženja i ove mere su dovoljne za 2 porcije od po 6-7 palačinki.



Prijatno!


from By Ilona http://ift.tt/2a04xBI

0 commentaires: