JESENJI RECAP


Ovo je tek drugi post ovog tipa na blogu i nadam se da ih neće biti puno. Zašto? Zato što se ovako pravdam vama (čitajte: sebi) jer nisam najozbiljine shvatila ovo "mesto" u poslednja dva meseca. Izdešavalo se puno lepih stvari pa sam odlučila da to podelim sa vama u par rečenica pre nego li se vratim redovnom pisanju i nadam se snimanju.

Početkom Novembra krenula sam da radim kao edukator na famoznom Sophie's Choice kursu šminkanja. Posle puno truda i rada neko je ipak prepoznao moj kvalitet i zahvaljujem se Sofiji na divnoj prilici. U toku tih nedelja sam upoznala mnogo divnih ljudi i drastično poboljšala svoju tehniku i brzinu. Pored toga mi je sada mnogo lakše da pričam pred velikom grupom ljudi u odnosu na moje ranije stidljive stadijume. 

S obzirom na to da je kvalitet mog rada sada mnogo bolji odlučila sam da se vratim profesionalnom šminkanju jer mislim da to radim dovoljno dobro. Ne želim da šminkam kao i svi drugi iako se preterivanje najviše traži, želim da se izdvojim nekim malo drugačijim stilom u nadi da će ljudi od ukusa to i prepoznati. Ono što je moja najveća prepreka jeste sam marketing jer ne volim da zatrpavam facebook svojim objavama da šminkam. Moraću da smislim neki drugi način pa možda i napravim novu stranicu samo za to, napišite predloge u komentar!

Pošto nisam stigla da napišem post za svaki look koji sam napravila ovih dana (pravim nove svakog dana) ostavljam vas sa par slika.






U narednim nedeljama vas ovde očekuju new in postovi, postovi vezani za novogodišnje putovanje i pripremu za isto, neizbežna novogodišnja šminka i napokon malo više snimanog materijala!


Kako ste vi proveli ovu jesen?




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1O1QtOI

0 commentaires: