JUNE FAVORITES





Nisam baš najredovnija sa ovim favoritima ali ukoliko me posluži volja od sledećeg meseca ću praviti snimke za ovakve teme! Čini mi se da i vi više volite da gledate nego li da čitate favorite, je l da? :D Kako je počelo leto šminka mi se svela na malo boje na očima, karmin i strobing. Ne sećam se kad sam poslednji put korektor stavila na lice, iako mi je koža u haosu. Odmaram je do daljneg pa se možda i sredi. Nego da počnemo!


Prvi na redu jeste Akvabent Aktivni kiseonik. Vidjala sam ga po blogovima pre par meseci ali mi njegova namena nije bila u potpunosti jasna. Dobila sam ga od proizvodjača  pre jedno mesec dana i toliko ga već koristim kao toner. O njemu ću pisati posebnu recenziju kad budemo pričali o bubuljicama i kako izaći na kraj sa njima. Ukratko, jako osvežavajuć proizvod, ostavlja kožu mekanom i super je za sparne dane. Ja ga držim u frižideru i koristim ga u sklopu jutarnje i večernje nege lica!

Nivea Sun Carotin Mleko je nešto što koristim već dve godine i oduševljena sam. Apsolutno nikada ne izgorim kada se setim da ga namažem. Ja sam jaaaako bleda osoba i malo sunca može napraviti haos na mojoj koži pa mi je uvek potrebna jaka zaštita. Ovaj proizvod štiti od UVB i UVA zraka sa SPF-om na 60 baza do SPF-a od 50+. Preporučujem svima koji žele da nesmetano provode vreme napolje a ne izgore!

Verovatno sam jedna od retkih osoba koja ne voli gazirane sokove, šta više ne volim ni guste sokove i uvek pribegavam cedjenom voću ili prosto pijem vodu. Prošlog meseca sam uživala uz Milford Cool & Tasty hladni napitak od lubenice. Dolazi u istim kesicama kao i čaj i psrema se sa hladnom vodom. Jedino što je potrebno jeste da ga rashladite u frižideru nekih 20 minuta. 

Sad prelazimo na dekorativu! Ukoliko pratite moj blog znate da najčešće kao hajlajter koristim NYX Loose Pearl senku u nijansi Nude. Prosto je savršena za moj ten i prelepo se stapa sa kožom a jako je jeftin proiuzvod!

NYX kremasti ruž u nijansi Lala sam dobila pre par nedelja. Jako jedinstvena nijansa, mauve ljubičasta boja sa nekim roze podtonom. Često je nosim kad imam samo maskaru na licu!

Givenchy Prisme rumenilo ste mogli da vidite u OVOM postu. Često sam ga nosila da ne bih izgledala kao duh, jer je to na šta ličim bez bronzera :D


Šta ste vi probali u Junu i koji su vaši favoriti?






from Makeup by Ilona http://ift.tt/1IAZT5o

0 commentaires: