AURA NOVITETI


Na Aura druženju o kome ste mogli da čitate OVDE smo dobile divne paketiće sa novim proizvodima. O njima sam vam već pričala na youtube-u i pokazala kako se koriste OVDE. Pošto je prošlo neko vreme moja mišljenja su sada definitivno formirana a stvarčice su se konačno našle u prodaji.


E Y E B R O W  S H A D O W

Prateći trend mnogih velikim kozmetičkih imena i Aura je izbacila senke za obrve. Mogu se naći u 3 nijanse: 01 Light, 02 Medium i 03 Dark. Pakovanje je plastično i iako je malo ima i ogledalce. Dobijate dve nijanse, svetliju i tamniju. Na prvu loptu su mi bile previše suve ali ukoliko ih koristite sa nekim mixing sredstvom ili barem sa vlažnom četkicom dobićete daleko bolji efekat. Pigmentacija je solidna i obrve će ostati tu tokom celog dana. Boje su doduše jako čudne. Izmedju Medium i Dark ima jako malo razlike i obe imaju crvenkast podton tako da ne znam kako bi to izgledalo na devojkama sa jako hladnim tenom. Cena 639 RSD (Lilly & DM).


L A S H  &  B R O W  F I X I N G  G E L
Definitivno moj miljenik u gomilici novih proizvoda. Lagana tekstura u obliku gela, nanosi se jako lako i drži obrve u mestu dobar deo dana. Definitivno nešto što vam preporučujem kao must have. Još uvek ga nisam videla u prodaji, javite mi cenu ako znate!




P O R E  M I N I M I S I N G  P R I M E R
Baza za lice koja obećava matiranu kožu i smanjuje vidljivost pora. Zaista sam se potrudila da je zavolim ali prosto mi ne odgovara. Mislim da je previše agresivan prajmer za sve cure koje nemaju jako jako masnu kožu. Ističe suve delove i bubuljice i čini mi se da pore izgledaju još gore sa ovim. Ima prelep miris i kožu ostavlja baršunastom ali zbog gore navedenih problema mislim da ću ga proslediti nekome. Cena 579 RSD (DM & Lilly).

3 D  M A K E  U P  S P O N G E
Još jedan favorit i definitivno će se naći i u nekim od nadolazećih mesečnih favorita. Sundjer najpribližniji Beauty Blenderu. Mekan je super blenda sve vrste pudera. Ne upija previše proizvoda tako da vam neće progutati puder. Uspela sam i u potpunosti da operem mrlje sa njega, samo je bilo potrebno malo dodatnog truda! Definitivno olakšava nanošenje baze i mislim da ista izgleda prirodnije no kada se nansoi četkicom. 





Ukoliko vam se svidi video, kliknite na like & subscribe! 



      Jeste li probale nešto od ovih noviteta?       




from Makeup by Ilona http://ift.tt/1XQgEyY

0 commentaires: